"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> باز باران باترانه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







باز باران باترانه
هرچی فکرشو بکنید...




میهن استار: این کیف های زنانه غیر معمول و خلاقانه به شکل یک ساطور خونین طراحی و تولید شده اند، این کیف ها برای جشن هالووین مناسب هستند.

کیف زنانه به شکل ساطور خونین ! کیف زنانه به شکل ساطور خونین ! کیف زنانه به شکل ساطور خونین ! کیف زنانه به شکل ساطور خونین ! کیف زنانه به شکل ساطور خونین !

منبع: کوکا



دو شنبه 29 مهر 1392برچسب: کیف زنانه به شکل ساطور خونین ! + تصاویر, :: 17:5 ::  نويسنده : دیندار

میهن استار: روزنامه عکاظ در تازه ترین شماره خود تصویر عجیب ترین حالت مرگ در موسم حج امسال را منتشر کرد. بر اساس گزارش روزنامه “عکاظ” ماندن سر این فرد در بین در اتوبوس به مرگ وی منجر شده است.

عجیب ترین مرگ در حج امسال ! + عکس

منبع: جمهوریت



دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:عجیب ترین مرگ در حج امسال ! + عکس, :: 17:0 ::  نويسنده : دیندار

لطفا" برای دیدن عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب ...


میهن استار:برای دیدن اسم عشق تان کمی با انگشتان دست تان گوشه های چشم تان را بکشید! (مثل ژاپنی ها)



دختری کوچک زیر کاپوت ماشین موتور را تعمیر می‌کند یا به رنگ کردن دیوارهای خانه کمک می‌کند. یا پدر و مادرش را اسیر کرده یا مشغول سواری در پشت هواپیما است و یا … اینها تصاویری است که پدری خلاق و عکاس در مدت یک سال با کمک فتوشاپ از دخترش جمع آوری کرده است.1578;.

امیل نیستروم از شیوه‌های فریبکارانه ساده‌ای برای ایجاد این تصاویر جذاب از دخترش استفاده می‌کند. در اغلب موارد او از یک دستیار (مانند همسرش) استفاده کرده است تا کودک را نگهدارد تا آن شات را بگیرد. او به این خاطر این کار را کرده بود که در زمان گرفتن عکس‌ها دخترش حتی نمی‌توانست روی پای خودش بایستد. بعد نیستروم دستان حمایت‌کننده و سایر عناصر را پاک کرده است. تصاویر نهایی فوق‌العاده هستند و باعث جلب تحسین بسیاری از افراد شدند. از جمله عکس‌های انتخابی این عکاس سوئدی در مجله "فتوشاپ پراکتیکال" و روی وب‌سایت Hasselblad منتشر شدند که نتایج خوبی برای کاری یک ساله به حساب می‌آید.


 



ادامه مطلب ...